Barnfri shopping

När vi var på Gotland fick Milla sig en frissering av min syrra Jessica. Milla hade bebishår som var längre än allt annat i nacken som började bli stripigt. När det kom bort såg helt plötsligt allt annat hår hon hade som började lysa fram (det lilla hår hon har). Lite irriterande tyckte hon att det var när någon höll på bak i nacken men det gick.

Idag ska jag och Emma åka till Factory helt själva. Jag ska kolla på present till Jessicas lilla kicka, där finns ju kläder som inte finns på ön. Ska bli kul att åka iväg ensamma utan barn och gnälliga sambos som inte orkar titta på kläder ;).

Det är fortfarande iskallt här hemma. Ute är det -15 grader och i vårat sovrum är det +16 grader jag har bokstavligen frysit hela natten. Det drar in från fönstrerna kall luft så elementen hinner inte med, hoppas på varmare tider snart.


Första klippningen av blivande frisörskan.


Våran lilla rocker :).


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

bra kallt ni har det där uppe. Här har vi bara -3 e så glad att vi har kamin!!

2010-01-06 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0