Vad händer i helgen?

I på torsdag åker Johan med firman till Lofsdalen och åker scoter till söndag. Vad ska vi hitta på?? Tänkte först åka med Milla till busfabriken men nu kom mamma med idén att vi kunde åka till Gotland så jag ska kika lite på vad det skulle kosta och så. Det är ju inte det lättaste att resa ensam med henne för man kan aldrig sitta still så man kan inte ta med sig så mycket upp på båten och där ska det springas överallt. Mycket ska packas och ordnas, kattvakt m.m... Men vi ska ju till Göteborg nu i februari med, ja vi får se, hade varit kul att träffas.

Nu ska jag ner och titta på spets, tänkte ha det runt Emilias kuddar hon har på sängen. Ska kolla på Himlavalvet för där har dom fina grejer annars blir det tygaffären. Om det inte finns nån fin spets så ska jag ha fina knappar till kuddarna. Kanske blir en omklädning av lampan hennes också.

Här kommer en suveränt bra låt, cd-spelaren går varm när den väl dyker upp bland skivorna.




Milla sussar så gott i sin nya säng :)

Jag borstade Zeke på magen samtidigt som Vilda tvättade honom på huvudet, det kallar jag samarbete.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

vilken härligt sussande tjej!!! Ja resa själv e inte det lättaste inte för jag gjort de men de e jobbigt bara man e två tycker jag. Hoppas ni kommer på något kul KRAM

2010-02-02 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0