Uppiffning av kuddar

Nu när Milla är lite hängig och inte har samma fart och fläkt har jag passat på att sy i ordning det som har legat och väntat på mig.
Det var ju lilla damens två kuddar på sängen som skulle få sig nya fodral med spets och hennes sittkudde som ännu hade ett gammalt överdrag. Jag blev väldigt nöjd, gillar färgerna, och nu är det bara hennes taklampa som ska kläs om.

Hon mår för övrigt relativt bra, ett himla hostande och snorande men inge mera magproblem. Hon får vara hemma från dagis imorgon och kurera sig.
Johan är på väg hem nu. Han är nog i Vingåker nu och ska bara åka hem så ska vi käka pizza och mysa hela familjen.



Vad tycks (första gången jag sydde med spets)?


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Kuddarna blev jättefina och jättefint tyg..Hoppas ni fick mysa riktigt ordentligt när Johan kom hem..Skönt att milla är bättre, och att hon är så duktig med sin säng, jag kan tänka mig att hon är nog lika stolt som mor sin..Kramiz.

2010-02-08 @ 08:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0