Tillfrisknande

Äntligen så börjar Milla bli bättre. Hon har för första natten sovit riktigt bra och bara vaknat en gång. Natten till igår vaknade hon en gång i timmen hela natten så varken jag eller hon var speciellt pigga igår. Gårdagen var lugn, vi var hemma och Andreas kom över en sväng så jag kunde gå ner på apoteket och sen handla lite käk och Milla kunde få någon annan att leka med.
Idag ska vi ta en ordentlig promenad upp till Lövåsen för att kolla runt lite sen ska vi hämta våran bärbara dator som har varit på lagning i några veckor, som tur är har vi fått lånat Andreas data sålänge annars hade man ju gått under utan dator. Men nu har det börjat snöa så vi lär nog få ta bilen ändå...

Igår klädde jag om hennes taklampa och den blev riktigt bra, bättre än det tyget som satt innan. Hon har verkligen ett färgglatt rum den lilla damen.

Johan kommer hem i eftermiddag för kl 16 ska jag bort. Mitt sista besök för er som vet (någonsin förhoppningsvis). Då börjar våran tvättid också. Vi skulle egentligen tvättat igår men det var visst någon som ville ha våran tvättid så vi kunde inte komma in trots att vi hade bokat, jävla grannar, tur att det fanns en ny tid idag.

Snart är det Alla hjärtans dag också och jag har ingen aning om vad jag ske ge han. Milla har jag köpt till men Johan är ju lite svårare. Vi har kommit överens om att det bara ska vara något litet men det är nästan ännu svårare.

Åååå Milla har börjat gnissla tänder och det är det värsta jag vet. Hur ska jag få henne att sluta???


Dom finaste små fötterna


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Oherregud vilka söta små fosingar man vill bara ta i dom jag som älskar händer o fötter på bäbisar.Skönt att höra att hon är på bättringsvägen igen hoppas hon får vara frisk nu..Skönt nu när allt är över Johanna..Kramiz.

2010-02-09 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0