Snöigt värre

Brrr vilket väder vi har, snöyrväder så det heter duga. Jag hade stora planer på att åka till Gotland med Milla imorn men det får vi hoppa över, jag tänker inte först sitta och köra i sånt här väder hela biten till Nynäs och sen vara sjösjuk på båten när jag är själv med henne. Det finns ju åksjuketabletter men dom får man inte köra på så vi får vänta helt enkelt vänta tills nästa månad då vi faktiskt flyttar dit :D.

Johan är snart på väg hem så han kommer vara här runt lunch, Milla kommer bli överlycklig för hon tjatar om honom ständigt. Speciellt när det går nån i trappuppgången då tror hon alltid att det är han eller Andreas.
Igår skulle hon sitta i sin fåtölj och läsa för dockan hon fick i julklapp. Först hade hon dockan i knät men då fick hon inte riktigt runt armarna så hon kunde bläddra i boken och såklart vart hon vansinning. Då satte jag dockan brevid henne i stolen sen gick det bättre. Nått tålamod har inte den där damen för fem öre.

Vad ska man hitta på idag då? Med tanke på vädret så är det ju perfekt att sätta sig och sy sen när hon har somnat. Jag köpte jättefin spets igår till hennes kuddar så det får väl bli mitt projekt idag. Ska bara ge mig ut i detta underbara väder och hämta hem tösabiten.



Hennes fina bobbycar vi köpte i Örebro, hon är så lycklig över den.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Hon ser ju riktigt nöjd ut!! Jättefin bobbycar en riktig racer..Här är vi snart insnöade med, helt otroligt, tar visst aldrig slut..Ha det gött o krama milla från sin farmor.

2010-02-03 @ 13:51:28
Postat av: pernilla

hon är underbar er lilla tösabit.

hoppas allt är bra.jättekul att ni skall flytta hit.

stora kramar

2010-02-04 @ 10:27:01
URL: http://pernillaklintberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0