Pannknack

Åh jag är helt slut idag. Kände redan i natt att något var på gång och visst var det så. Skallvärk, täppt i näsan och det känns som att jag har svalt 10m sandpapper så idag lever jag på halstabletter. Ska nu försöka ta mig till dagis och hämta den lilla damen som väntar.
Fick veta av en i personalen i morse att Millas bästa tjejkompis gråter hemma för att Milla ska sluta. Hur hjärtskärande är inte det? Den tjejen är 3 år och Milla älskar att vara med henne och hon kommer fram till oss med en gång på mornarna och ska leka.
Idag kommer vi inte göra så mycket. När hon har hämtats är det sovdags för både mig och henne känner jag sen ligger vi nog lågt resten av dagen.
Trött trött trött

Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

HUA vad jobbigt att va sjuk! Krya på di johannneee! Men lilla vännen på dagis, så ledsen. STYRKE KRAMIZ

2010-02-10 @ 13:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0