More cookies

Äntligen fick jag ordning på kärleksmumsen. Letade upp ett nytt recept igår och ställde mig och bakade. Dom vart riktigt smarriga och Johan åt kaka efter kaka...tillslut fick ha ge sig så det fanns några kvar att bjuda på. Har hittar goda recept på bröd som jag vill testa men frysen är proppfull med kakor, mat, Johans matlådor och framförallt korv (Johan köpte ju 6 kg grill/kokkorv när han åkte förbi Sköllersta och Lithellsfabriken i måndags). Ska nog se till att rensa lite så jag kan få ner nån limpa.

Sista timmen nu innan hon ska hämtas ska jag plocka i ordning lite här hemma. Hon var faktiskt på ett strålande humör i morse så den här suriga lilla damen kanske börja bli sitt gamla jag igen peppar peppar. När man nu är själv som vanligt i veckorna så tär det där skriket på en extra mycket än på helgerna när man är två att tas med det.

Igår gjorde vi adressändring och kollade tv-abonnemang, det är ju lite sånt smått som ska fixas nu. Bredband har vi ju mobilt och är bundna till september innan vi kan byta till nått klokt för det vi har är riktigt kasst, iaf här.


Milla och jag när vi väntar på besked om någon existerande pulkabacke.
Det vart lite fler kakor tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0