Mmm gräddkola är så gott

Fan också...undra vad Milla har åkt på för någe, vi har bytt skitblöja sex ggr änsålänge? Hoppas bara det inte blir nån magsjuka för hon är ju ännu pigg och glad.
Jahaja ikväll är det hockey som gäller på tv för Johans del så jag får väl spendera tiden framför datorn och surfa runt lite. Han har dock lovat mig att få se Solsidan vid 21.30.
Jag har hittat en sån jädrans god kola, jag som älskar kola :). Farmors gräddkola och chokladkola heter dom och är fruktansvärt smarriga (gräddkolan är helt klart bäst). Köpte en massa idag som jag ska proppa i mig när det lilla trollet har lagt sig, hon får hålla sig till torkade aprikoser och torkade jordgubbar en kväll som denna.
Johan har ordnat släp idag som vi ska ha vid flytten. Behövde ha en under ett visst mått eftersom den ska in i skåpet på lastbilen tillbaka på båten så det var riktigt snällt att vi fick låna en.
Jag längtar hem som attan nu. Jag vill hem och hälsa på mamma, pappa, min bror, mina vänner och släktingar och umgås massor med familjerna.
Nu ska jag gå och krama om min dotter och tala om för henne att hon är så fin och att jag älskar henne så himla mycket sen ska hon få gå och sova och krya på sin lilla mage.


Godaste godiset. En Emilia med dålig mage. Våran knasiga Vilda som ska sitta på nått konstigt vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0