Min guldklimp

Efter spyincidenten ikväll så fick hon sig lite riskakor och vatten, det var det enda hon ville ha, sen fortsatte hon se på film den lilla kråkan. Hon blev fort piggare efter hon fick ur sig allt. Jag gjorde i ordning lite välling fram mot halv sju som hon halsade i sig fortare än någonsin. Sen frågade jag om hon ville gå och lägga sig för hon såg väldigt trött ut men jag fick ett väldigt strängt Nej tillbaka så okej hon fick stanna uppe en liten stund till. Vi gick ut i köket för att ta lite hostmedicin sen busade vi en stund med katterna som var väldigt lekfulla ikväll. Medan jag ännu sitter och leker med dom ser jag hur Emilia går ut i soffan och hämtar sin snuttefilt och sen in till sin säng och tar bort överkastet. Jaha tänkte jag nu ska hon ha överkastet i soffan som vanligt och burra in sig i...Men fel hade jag för hon la det på golvet och hoppade upp i sängen och kröp ner under täcket, nu ville hon sova.
Tänk att jag var så orolig för hur det skulle gå med det här att byta säng. I vanliga fall brukar jag säga att nu går vi och lägger oss så går hon in och lägger sig i sängen men ikväll bestämde hon helt själv.
Hon gör mamma stolt min älskade lilla tjej, börjar minsann bli en stor flicka nu :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0