Mera bak

Igår när Milla hade lagt sig ställde jag mig och gjorde Biscotti de Prato för första gången. Dom ser helt perfekta ut men vart stenhårda och väldigt torra...:(. Fick tips från mamma hur dom kunde mjukna upp igen men jag lyckades inte, får testa en gång till en annan gång.
Samtidigt som jag gjorde det vart jag så himla sugen på färskpressad apelsinjuice. Jag hade en apelsin och klämde ur det lilla jag kunde vilket var typ 2 droppar. Så imorse gick jag och Milla till affären och köpte 1,5 kg apelsiner och tog sedan fram köksmaskinen med citruspress och gjorde 600ml juice. GUUUUD SÅ GOTT!!! Emilia tyckte det också var riktigt namnam, allt är redan slut så mer får det bli nästa vecka, mums.


Mina kolakakor jag gjorde härom dagen, Biscotti som gjordes igår och den smarriga nypressade juicen.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Allt ser så gött ut!!!

2010-02-26 @ 00:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0