Kallt igår

Idag har vi det inte lika kallt som igår så jag och lilla Emilia ska ta och ge oss ut i solskenet en sväng. Igår var det -27 grader när Johan åkte till jobbet och -25 när vi vaknade och det är lite väl kallt för oss att gå ut i. Andreas kom över en sväng och busade med henne och såg på Mamma mu. 
Hon tog en välbehövlig sovmorgon till kl 09 idag för ovanlighetens skull. Tror att vi ska hinna med ett litet kakbak nu på förmiddagen med. Jag ska sen sätta mig och sy lite hade jag tänkt, knåpa på något jag har velat göra länge...

På lördag ska vi till Ullared :D. Sist så sa Johan innan vi kom dit att han skulle minsann inte handla någonting för att där fanns bara billigt skit (han hade aldrig varit där innan) men ändå var det han som fyllde en kundvagn med råge så vi får väl se hur det går denna gång. Jag vet att vi ska titta på mjukisbyxor till Milla och se om dom har någon snygg vårjacka till henne med. Till oss så är det nog inget speciellt mer än bordstabletter vad jag vet men man hittar nog alltid något. Ingela är snäll och tar lillan medan vi går runt och tittar, går ju inte att tänka ens eller koncentrera sig på vad man gör när hon väl bli rastlös och man måste tillslut gå därifrån i vanlig ordning.



På promenad till Birgitta och Janne i lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0