Busdag




Såhär har våran dag sett ut. Vi gjorde oss i ordning och begav oss mot Norrköping vid halv tio i morse. När vi kom fram hade Milla somnat men när hon slog upp ena ögonlocket och såg vart vi var nånstans vaknade hon kvickt. Den här gången klättrade vi upp i dom höga labyrinterna och busade för fullt där uppe. Det fanns så man kunde klättra ända upp till taket men det var lite väl högt för oss och stannade lite mitt i mellan. Efter en timmas lekande beställdes det mat till fröken sen gick vi till godisaffären brevid för att sen åka hemåt. Hon somnade snabbt i bilen så jag fick lägga henne i vagnen när vi kom hem och sen köra in, i vagnen sov hon gott i över en timma.
Ikväll har hon hjälpt mig med tvätten. Hon gillar att följa med ner i tvättstugan och räcka mig kläder, hon känner sig nog stolt då ;).
Vi tog en sväng ner på stan så jag fick i mig mat eftersom Milla redan hade ätit och jag hade inte gjort det ännu idag så det kurrade rejält i magen. När jag skulle klä på henne skorna här hemma så satt hon på kistan så jag kom åt ordentligt. Medan jag höll på att dona med skorna mimade jag till en låt som var igång på datorn och jisses vad Milla undrade vad jag gjorde... Jag tittatde på henne och hon på mig så fortsatte jag mimandet och strax därefter försökte hon härma mig hahaha, det såg så himla roligt ut när hon gjorde det, hon bara gapade och gjorde en massa grimaser
Nu sover hon sen en halvtimma tillbaka och imorn har jag ingen aning om vad vi ska göra men något brukar det ju bli.

Snart är det dags för Let's Dance :D.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Gud vad skoj ni verkat haft det, vad jag önskat jag varit med.....Johanna jag förstår du har det långtråkigt, men kan du inte bju hem nån kompis så kan ni ju festa lite o ha det mysigt...Hade jag vetat det tidigare så hade jag kommit, men det är väl inte så mysigt med mej, men jag hade ju kunnat ta milla ett tag så du kunnat va med dej själv...Många bamse kramar från din svärmor.

2010-02-05 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0