Blötare än blötast

Åh vilka härliga dagar det här kommer bli...not. Milla är så svidig och trotsig man kan vara idag så det är inte sant. Hon började dagen bra när Johan gick upp med henne och fixade allt för att sen åka till dagis. Han ville lämna henne nu medan han för en gångs skull var hemma en morgon, visst ingen fara för mig :). Men när han lämnade henne och skulle åka därifrån vart hon så himla himla ledsen. Hon blir ju aldrig ledsen i vanliga fall men hon var nog så glad över att pappa skulle med till dagis och blev besviken för att han skulle åka direkt och hon hade nog massor att visa honom. När jag sen hämtade henne igen så vart hon i alla fall glad men hon gick en bit före mig runt husknuten och skulle gå in för att hämta snutten så såg hon ju inte mig längre och blev genast jätteledsen för då trodde hon nog att jag hade åkt utan henne, stackarn. Efter det har hon varit pinnig hela dagen... Jag hoppas verkligen att hon blir på bättre humör efter maten och sen ett skumbad.

Om vädret tillåter åker vi till Norrköping imorn och går på Busfabriken. Vi får passa på nu när vi ännu bor här att åka dit för hemma finns det ju ingenting liknande.

Oj, nu kommer det in en dyngblöt Emilia som har stått vid diskhon och lekt med vattnet...hon vart ju nöjd en liten stund :). Dags för ombyte.

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Jag kan tänka mej att Johan hade svårt att lämna henne när hon blev så ledsen... Kan se mej henne framför mej när hon blir så lessen.. Gud vad jag saknar er..Hoppas ni får en bra dag imorrn..Kramar på er.

2010-02-04 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0