Torsdag

Idag får Milla klippa och klistra. Det där med att hålla i en sax och klippa samtidigt är inte det lättaste så hon håller sig främst till limmandet. Leksakskatalogerna som hon har spanat så länge i är nu inte så hela längre.





Om en liten stund är det dags att laga lite lunch. Emilia ska inte vila någon middag idag hade vi tänkt så hon lägger sig runt 19-19.30 ikväll eftersom vi ska upp 05 imornbitti. Johan sitter på båten nu så vi ska hämta honom i eftermiddag istället för 00.30 inatt, skönt! Innan han plockas upp ska vi göra lite småärenden på stan som jag inte hann igår och jag hoppas att hon inte somnar i bilen på vägen in.


Källa

Vad härligt det ska bli att få komma iväg lite och speciellt till julmarknaden på liseberg och att få träffa svärmor, bara en dag kvar nu. Emilia tjatar och tjatar om att få åka flygplan hela tiden. Förut byggde hon ett plan av lego och säger att hon ska åka i det. Väl imorn kommer hon knappt våga kliva ombord kan jag tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0