Hemmagjort

Just det ja, innan semstern höll jag ju på att göra en blomlåda med ett fönster som jag har glömt att visa hur det blev. Det är mycket jag har glömt att visa men här kommer lite.



Vi har också gjort en mur vid uteplatsen under sommarens gång och lagt plattor.
Det har just regnat så plattorna ser inte så fina ut och det ska blommor i krukorna.


Jag fyndade en gammal stor lampa på en loppis för några kronor. Foten är i vitt
glas och skärmen knallorange men behövdes fräschas upp för tyget var så skitit.


Synd att bilden blev så mörk och att man inte riktigt kan se hur gigantisk lampan är.


Jag fick ett kubb när jag fyllde år som fick sig en ommålning.


Ikväll blir mina pallar färdiga som jag håller på med, kastar upp en bild när det är klart =).

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej Johanna

som jag sagt förut:Du är helt fantastisk på att inreda och göra om saker.Tycker du skall satsa på att jobba med detta om du får möjlighet,skulle anställa dig direkt som designer eller liknande.

Kram

2010-08-30 @ 21:59:50
Postat av: Ingela Lindström

Jaha nu får du komma hem till mej o vara ett bra tag för du måste tycka det ser för jäkligt ut hos mej så jäkla duktig som du är.. Bara o komma och inreda jag väntar...Hihi gud vad jag saknar er o älskar er.

2010-08-31 @ 00:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0