City idag

Jag skickade iväg lite foton på framkallning och förstoring igår. Lite bilder jag har klickat med kameran någonstans och sen pulat med i photoshop som ska pryda nån av våra väggar hoppas jag...man vet ju aldrig hur det blir när dom kommer ut på ett papper.





Jag ska ta och städa iordning här hemma efter sjukstugan och sen dra till stan. Måste till öster och kika lite efter några saker sen ska jag lämna in ett cv på ett ställe. Jag håller tummarna för att skrivaren är på min sida idag och kastar ut ett fint exemplar och inte ett ark med bara en massa fläckar på.
När jag kommer hem hoppas jag på att det ska finnas ett brev i lådan om att vårat nya internet och alla tv-kanaler har kommit. Det skulle ha varit här den 24. Vi har ju en hemtelefon nu med eftersom det var ett paket alltihopa. Äntligen kan jag se bra tv igen som bla Hollywoodfruar, Ensam mamma söker, Desperate Housewives och Sveriges fulaste hem. Hälften av allt jag vill se går säkert inte längre men då kan jag åtminstone se dom gamla avsnitten på webben nu när vi får ett ordentligt internet =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0