ZzzZz

Jag är så himla trött ikväll. Förstår inte hur jag ska kunna hålla ögonen öppna en timme till för att sen åka till stan och hämta Johan vid båten...snark. Jag får fördriva tiden på nätet och hoppas på att man finner lite ny bra musik som piggar upp en.

Dom här tre veckorna sen jag skrev på bloggen sist har gått skitfort. Första veckan på Johans semester åkte vi till fastlandet och försökte hinna träffa så många som möjligt samtidigt som vi skulle i väg och hitta på saker i andra städer. Syrran var snäll som vaktade huset och tog hand om lilla Stella som vi misstänker har någon form utav damp.
Trippen till sthlm med bara mig och Johan var super. Vi bodde väldigt centralt, nära Stureplan, och hade kanonväder. Resan vart lite försenad upp eftersom att det först var en trasig motor på lilla båten, som vanligt när man åker den, sen när vi hamnade på bussen som skulle ta oss till cityterminalen visade det sig att busschauffören inte hittade dit och vi virrade runt runt runt ett bra tag. Johan satt svettandes brevid mig och muttrade argt om hur man kunna placera en sån busschaufför där men ändå tänkte han inte gå fram till chaffisen och tala om vägen.
När vi väl var framme efter någon timme i bussen så drog vi en ordentlig reva på city. Johan hängde inte riktigt med in i alla affärer, men dom flesta, utan satte sig vid en närliggandes bar och tog sig en kall. Dagen flöt på och kvällen blev sen efter en god middag på Friday's och sen en liten pubrunda.
Emilia fick vara kvar hemma hos sin morfar och verkade inte ha lidit en sekund. Hon tycker nog det är ganska skönt att komma ifrån oss med, iaf mig, en stund lite då och då.


Raringen tar en fruktpaus på Kolmården.



Linbana är roligt även för en annan =).


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Längtar så efter er ni kan väl kolla lite på när ni kan komma hit för jobbar jag den helgen eller så fixar jag ledigt. Kramiz.

2010-08-20 @ 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0