Uppföljare

Jag slänger upp lite bilder från våran semester så ni får se hur vi har haft det.



Ut i blåbärsskogen har vi varit, jag Emilia och syrran.


Emilia smaskade mest hela tiden då hon inte var upprörd över
alla ormbunkar som stod i hennes väg.


Hon har lärt sig att cykla på stor cykel.


Jag och Johan på våran snabbvisit i sthlm. Han ser lite lätt onykter ut
efter att ha druckit öl i pubarna medan jag gick i affärer hela dan.


Våra söta barn håller varandra i handen när vi går från stranden.


Här traskar hon mot korna som finns bakom dungen.


En sväng till Kolmården och Emilia fick äntligen se elefanter och tigrar som hon har
tjatat om efter vi var på cirkus inne i stan.


Förparta i stan innan det var dags att se Status Quo. Är man riktigt full
skulle man kunna tro att vi faktiskt är syskon.


Kass fotograf som tar en bild på mer fönster än oss =). Jag och syrran.


Vilket ös det var där inne!!!! 17 000 solar får dom av mig.


En promenix till lekparken en mulen dag.


Det var det jag hade idag. Ska försöka komma igång med skrivandet här alldeles snart =).
Kram kram





Kommentarer
Postat av: Andreas

Äntligen har du börjat igen.. gud vad man har väntat

2010-08-18 @ 21:12:52
Postat av: Ingela Lindström

Oj vad jag längtat efter den här sidan o får se allt ni gjort o se er alla saknar er såååå. Puss o Kram.

2010-08-20 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0