En varm kopp

Det är riktigt ruggigt ute, storm och ösregn hela dagen. Jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig imorn så Johan kan komma hem med båten för det har ju varit förseningar idag. 
Vi drog en sväng till mamma ikväll så Emilia fick komma hemifrån en stund. Två påsar bullar fick hänga med och vi var där tills nio. Emilia vaknade så sent i middags så hon fick vara vaken lite längre ikväll. 
Jag tänkte se om jag kunde få in ena katten som ligger och skyddar sig någonstans sen koka te och lägga mig i sängen för att lösa kryss under ett varmt täcke. Emilia somnade gott efter halva Fångarna på fortet och imorn ska hon till dagis ändå den lilla piggelinen.

Brrrrr gonatt =)


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

mysigt att lösa kryss. Jo vi ska med båten på fred morgon jag tänker fasen inte åka om det blåser så, ne då stannar jag hemma. Vi får se till att träffas någe i nästa vecka istället kanske Emilia kan med:)kram på di

2010-08-25 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0