Vårdag

Idag har vi varit och hälsat på goa Johanna och Isabell. Vädret var kanon och vi satt ute och fikade sen kunde barnen leka i sandlådan och ha sig. Johanna pysslar med scrapbooking och hon hade gjort så himla fint i två stora album fyllda med bilder. När Emilia var liten började jag fylla ett album med bara ark, utan plast, och jag börjar fundera på att flytta över dom korten till att scrapbookalbum så dom inte blir förstörda.
Under förmiddagen var vi ute för att köra bort alla lövhögar jag har räfsat ihop. Emilia testade att sitta i skottkärran när jag körde och hon tyckte det var skitkul så hon satt säkert tio vändor innan hon tröttnade.

Imorn kommer Jessica hit med Alice. Måste ju baka något men vet inte vad, börjar få lite idétorka... Ska nog kika in på en ny sida jag hittade häromdagen och se om det finns något gott att göra.
På eftermiddagen kommer lillsyrran hit och sover över så jag kan hämta Johan vid båten på natten. Hon är så himla snäll som ställer upp och kommer hit varje torsdag så jag kan åka utan att behöva väcka emilia.

I helgen blir det full rulle. På fredag ska Johan få bli klippt av min andra syrra sen ska han och borsan på whiskeyprovning. Jag och Emilia funderar på att våldgästa någon utav mina föräldrar under tiden. Lördagen kommer att tillbringas en del i skogen för då är det rally och på kvällen blir det grillning hos mamma. En del ska också hinnas med i trädgården medan Johan är hemma som inte jag kan göra själv.


Såhär ser vårat sovrum ut just nu. Stolen till vänster ska få sig en makeover nångång men när det vet jag inte...den får nöja sig med en tråkig filt ett tag till.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

härliga bilder på våra fina tjejer!!!

2010-04-15 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0