testing

Just nu sitter jag i soffan hemma i nya huset och testar att blogga från min nya mobil. Jag är verkligen jättenöjd med den och det är kul att få testa något nytt så jag hoppas att dessa små rader kommer att synas här på min sida. Påskgodiset och en skål med popcorn står på bordet framför mig och jag är helt slut efter dagen som varit. klockan elva idag var vi på en mysig påskmiddag hos min mormor i ett par timmar. När vi åkte hem somnade emilia så hon fick läggas över i vagnen när vi kom hem. Då passade jag och johan på att rensa i trädgården på en massa bråte som skulle bort. Vädret har varit riktigt härligt idag så det var lika bra att börja. Vi väckte lilla damen efter fyra och åkte till mamma som bjöd på varma mackor och hade ett litet påskägg till milla. Vi kom hem till nio ikväll och efter lite välling somnade hon gott. Imorn ska vi till min pappa på påsklunch sen ska vi fixa trädgårdslandet med en jordfräs:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0