15 September

Jag sprang nyss runt i lägenheten och letade efter Vilda hon fanns ingenstans...efter en liten stund så förstod jag vart hon säkerligen var. Innan jag hämtade Emilia vid dagis förut så städade jag här hemma och la upp våran tvättkorg full med rena kläder på sängen för att jag skulle dammsuga golvet. Så jag kikade in i den och visst låg hon där och sov gott.
Zeke han tog en tur utanför balkongen igår och det händer typ aldrig för han är ju...feg/fjantig/omanlig. När Vilda är i slagsmål nedanför balkongen så står han på en stol bakom räcket och tittar på och han jamar och tror att han ska skrämma bort fienden, så nån riktig karl är han inte. Han kom iaf tillslut väldigt stolt in igårkväll efter att ha utforskat buskagen här utanför.

Johan kommer nog hem ikväll, det var inte så mycket att göra på jobbet idag så han skulle passa på. Han börjar bli riktigt sugen på mat nu iaf att få tugga mat. Som tur är så är det bara fem dagar kvar på dieten.

Igår beställde jag lite höstkläder till mig. Eftersom jag slängde alla mina stövlar när vi flyttade hit så beställde jag ett par. Jag har så dåligt med varma och sköna kläder så det blev också två koftor och två linnen.

Jag var hos läkaren i våras och fick veta att jag hade närainpå blodbrist. Jag var sjukt trött och låg ofta på soffan och var ständigt blek. Så har det varit enda tills för nån vecka sen. Jag besökte läkaren förra veckan och blodvärdet såg bra ut, hade lågt blodtryck och hög puls men annars var det bra. Nu är jag riktigt pigg och mår bra.

   
Där var hon minsann           Snygg snuttning               På promenad     Dessa stövlar fast svarta

Take care now bye bye then ♥


Kommentarer
Postat av: Lillasyster A

gud vad jag skrattade åt det du skrev om Zeke. Av någon anledning saknar jag de där rackarns katterna!

2009-09-15 @ 13:20:39
URL: http://lowhighlife.blogg.se/
Postat av: johanna björnlund

snygga styvlar! kram miss you...

2009-09-15 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0