Pottaträning


Halloj!
Som ni ser så håller jag på att göra om bloggen lite, har velat gjort det länge men har inte haft tillgång till photoshop förens i måndags. Hoppas ni som läser tycker den är bättre än innan med den irriterande blomman.

Ikväll har jag försökt få Milla att sitta på pottan men det gick sådär. Först efter en stund blev det ju tråkigt att bara sitta där så jag fick springa efter en bok hon kunde läsa på pottan. Men efter två vänd i den så var det också trist och jag fick resa på arslet och springa efter kex i hopp om ett nytt bra försök, hon blev glad för kexet men tyckte det var bra med pottaträning för idag.
Allt har gått fint på dagis idag med, när jag kom så sa dom att dom här 2 veckornas inskolning redan var klar för det har gått så bra för henne.

Igår och idag har vi fått en massa bra grejer till Milla. Hennes mormor har stickat två supersöta raggsockor till henne, hennes faster har köpt en jättefin höstklänning (ingen bild på den) och hennes farmor har inhandlat 1 fodrat, regntätt höstställ, 1 underställ, 6 par strumpor, 2 par strumbyxor och 2 par vattentäta tumvantar. Jag fick på posten idag tröjor och byxa som jag har beställt till henne. Tack så jättemycket för alla bra och fina kläder dom kommer att komma till stor användning.

Just det, Johan påbörjade en bantningskur i måndags med Nutrilette. Det enda han stoppar i sig om dagarna är nått pulver han blandar med vatten som smakar choklad och så knaprar han morötter. Han kom hem igårkväll och vägde sig och på dom två dagarna så hade gått ner 1 kg. Han får max hålla på i 2 veckor så det ska bli spännande och se hur det går.

  
 

Ta hand om er! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

grattis till Johan vad kul att det funkar. Ja du det där med pottträning det blir nåt de. KRAM

2009-09-10 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0