Plommon & druvor, bästa medicinen

Gårdagen blev rätt lugn. Efter Milla kom hem från dagis så åt hon och gick o la sig för att sova middag. När hon vaknade tog vi en promenad runt kvarteret och besökte lekplatserna här runtom så hon fick springa av sig lite. Sen gick vi ner till Brio för i förrgår så var vi där med Andreas som gärna ville köpa nått till henne. Han köpte en sån leksak hon fick av Violet i julklapp fast lite större (en bondgård man trycker på djur så låter dom och sjunger). Den funkade inte som den skulle utan hakade upp sig på kolätet på alla knappar så den var inte så kul tyckte Milla. Vi gick ner och bytte till en traktor med vagn där föraren tuffar iväg med maskinen och sjunger och djuren på släpet trallar med.

Jag ska ge mig på våran barncykelsadel som vi köpte för ett tag sen. Den är riktigt trög i knäppningen och jag måste få in rätta knicksen så jag kan spänna loss henne. När man ska åka till dagiset på mornana så ligger solen på ordentligen så det går knapp att se vägen när man kör bil så därför tänkte jag att vi kunde cykla, skadar ju inte att röra på sig heller. Johan tycker också att spännet är riktigt trögt att få upp så jag får väl se om jag får nån ordning på det.

Tro det eller ej men Zeke var ute i flera timmar igår. Han håller nog på att bli en vildkatt...Jag ska åka och köpa ett halsband till han med nu ifall han springer bort, Vilda har ju redan ett i guld så jag får se om jag hittar ett som passar.

Milla har varit hård i magen i flera dagar nu så igår åkte jag upp till affären och köpte vindruvor och plommon som hon kunde smaska på när hon kom hem. När hon hade ätit lunch fick hon en skål med frukterna och det tog inte mer än 5 min så fick jag byta en full blöja. Hon blev konstigt nog skitlycklig när hon fick skålen så det var tydligen väldigt gott. Skönt när knepen är enkla.




  

Ett tips, lyssna på Pink - Bad Influence, sjukt bra!
Love you all ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0