Ute i stormväder

Ja här blåser det nästan storm. Jag som trodde att man skulle få slippa all vind när man flyttade från öjn. Ändå satte jag i fötterna i gympaskorna och Milla i vagnen och tog oss ut på en kvällspromenad, likaså igår.
Imorn ska jag på "utvecklingssamtal" på dagis där fröken ska tala om hur det går för Emilia, håller tummarna att dom har goda ord att säga till mig.
Filmen jag la upp var många som tyckte om, hade besöksrekord igår tjiihooo, tack alla som läser och följer oss.
Idag var ja nere på stan innan jag skulle hämta fisfia på dagis. Fick inhandla en "fuskolle", regnmössa och tygvantar. Hon hatar redan regnmössan men dom är ute mycket på dagis så den får hon lära sig tycka om minsann.
Go natt kära vänner och familj!


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Ja det är riktigt Johanna regler o ettikett det måste alla barn lära sig!!! men du kan väl krypa lite när det gäller mitt barnbarn!!! skoja bara hon ska va perfekt...Haha.

2009-09-22 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0