Sova utan blöja

Tänkte slänga upp en bild jag tog på Emilia när hon hade somnat igårkväll. Jag gick in i hennes rum för att se att hon låg bekvämt och med täcke på. Hon hade bara snuttefilten på sig och täcket låg under henne. När jag skulle rätta till allt kände jag att hon minsann inte hade nån blöja på sig. Den hade hon kastat av sig och sen dragit på sig snutten och somnat. Hon brukar ha pyjamas men den hade Johan glömt att satt på henne av nån anledning så då tog hon tillfället i akt. Vad jag kunde känna så hade hon inte kissat som tur var men ändå blir det rena sängkläder ifall det redan hade torkat.

                        



Titta så fint hon har slängt blöjan brevid sängen ;).


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

nedrans söttroll!

2009-09-26 @ 14:42:53
Postat av: Ingela Lindström

Haha tänk så gott hon sov.Kram.

2009-09-26 @ 18:50:07
Postat av: pernilla

ha ha,vilken kul bild:)

kram

2009-09-29 @ 08:11:30
URL: http://pernillaklintberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0