Pannknack

Nu har jag varit nere på tygaffären och handlat lite. Tänkte piffa upp Millas tråkiga vita sänghimmel men lite motiv och Johanna har gett mig lite tips. Så när jag har varit på dagis och fröken har ätit och lagt sig ska jag sy lite.
Igår så var vi mest hemma och lekade, på kvällen tog vi en långpromenad och på vägen hem stannade vi vid den stora lekplatsen. När vi kom hem var hon riktigt trött och det var dags för sängen. 
Idag så tar vi nog det ganska lugnt för jag har en ordentlig huvudvärk som har hållit i sig sen igår. Får knapra lite piller och se om det känns bättre sen.


Milla åker rutschkana hos Jenny och Jens.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

krya på skallebommen vännen!

2009-09-29 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0