Ny vecka

I helgen blev det lite ändringar. Vi skulle ju till Motala i lördags men det blev igår istället för den säljaren kunde inte ta emot oss i lördags. Så det blev en liten utflykt på 30 mil. Först var vi i Vingåker sen åkte vi till Motala. Där skulle ju Johan titta på en lastbil och Milla stormtrivdes där för det bästa hon vet är just lastbilar. Kommer det en på vägen pekar hon och skriker Tittaaa!
Vi tog en vända med den och Milla satt i mitt knä helt överlycklig och skrattade hela tiden, man ser ju så bra när man sitter där uppe. När vi var klara åkte vi därifrån till en rastplats vid Göta Kanal och fikade lite och tittade på alla fåglar vid vattnet. Sen åkte vi till Norrköping och storhandlade på Ica Maxi. Vi var väl hemma igen runt halv sju så det var bara att byta om på Milla och ge henne välling så var det dags för sängen. Hon går ju och lägger sig sju om kvällarna numera. När hon hade somnat lagade jag och Johan tacos som vi fick äta i lugn och ro och det
händer ju inte varje dag.

I lördags så var vi bjudna hem till Jenny och Jens på middag. Han lagar så himla god mat, en riktigt bra kock. Vi pratade lite om det här med att börja med potta och toalett och jag fick lite bra tips av dom. Fick också en röd Baby Björnpotta, två pallar i olika höjder som Milla kan använda och lite leksaker som lego och My little Ponny hade dom plockat ihop från deras barns uppväxt som skruttan fick också.

Nu är hon på dagis och jag behöver passa på att städa.
Här är lite bilder från gårdagen :). 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0