Friday

Emilia ligger och sover så jag ska passa på att skriva lite. Hon vaknade kl 9 imorse så det var skönt för oss alla med lite sovmorgon.
Vi började dagen med att ta en promenad i en timma och sen åt vi frukost på Sultans Café.
Imorn ska vi en sväng till Linköping och Motala. Johan skulle titta på nån lastbil till firman i Motala så då ska vi svänga förbi köpcentret i Linköping med.
Han kom hem igår och ställde sig på vågen, 1kg till är borta. Ska se om jag kan få ta ett kort på han så ni får se hur han ser ut nu.

Brorsan och Emma kommer upp 9 okt och ska bo hos oss över helgen, fan vad kul det ska bli! Får se om lillsyrran är här med då för hon ska eventuellt ha praktik på fastlandet den veckan, plats får vi här så det är lugnt.

Är det nån mer än jag som tycker det är lite svårt att läsa med den vita texten i mina inlägg? Känns som man blitt bländad av texten sen när man tittat bort från den för då är texten kvar i mina ögonlock.

När Milla har vaknat ska vi åka till Vingåker och hämta Johan som redan är där sen ska vi till banken så jag får lämna in min gamla internetdosa och Visakort så dom kan skicka det till min gamla bank. Sen ska vi handla mat, det ska bli kycklingsallad ikväll och Emilia ska få potatis med kyckling och sås.
Vad ska ni göra ihelgen?


På första bilden sitter milla nyvaken i soffan, ser på tv och äter vindruvor. Andra bilden läser hon reklam och äter äpple :).


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Gud va jag längtar efter min lilla höna, kan knappt sluta titta på henne!!! Jag längtar efter er med men mest lillstumpa...;o)). Jag har flexat in på jobbet imorrn, så jag jobbar 8-16, O på Söndag morgon åker Tommy till Sundsvall på jobb i 10 dagar, så jag blir gräsänkling, men det ska nog gå det med!! Ska försöka städa o byta gardiner också, om ja orkar har ju blivit så lat nu förtiden o jobbar ju väldigt mycket, så nu får jag allt sätta lite eld i häcken så jag får något gjort..Många bamsekramar o pussar till er alla o pussa milla extra mycket från sin Farmor.

2009-09-25 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0