Fredag


Äntligen är det Fredag och Johan är hemma! Underbart tänkte jag att få umgås lite med Johan dom här timmarna Milla är på dagis men det kunde ju jag få drömma om. Efter vi lämnade henne fick jag åka med upp till Volvo och lyssna på lastbilssnack i en timma sen skulle Johan till sin chef och prata sen vidare och byta däck på bilen och ytterligare efter det så ska han ut och provköra lastbilar...Stopp där sa jag och han fick lämna av mig hemma efter besöket på Volvo. Och så blev det med våran kvalitetstid.

Förkylning håller på att smyga fram på mig, knaprar halstabletter och har dunkande huvudvärk men det är väl så man kommer må nu när Milla släpar hem alla baciller från dagis.

Johan har nu gått ner 3 kg på fyra dagar och han är stolt. Han hoppas på att gå ner 7-10 kg sen får vi hoppas att han kan hålla sig nere där med ändrad kost och motion vilket han verkar motiverad för.

Igår var Milla mannekäng och visade upp sig i dom nya kläderna. Ytterkläderna var lite stora hahaha hon såg ut som en rymd/michelingubbe. Sen fick hon på sig understället och där kan man ju vika upp benen och armarna på kläderna så det passade lite bättre.

   
Vilken planet ska hon till?        En mysig tjej i underställ.             Nya klänningen från faster.

Ta hand om er! Puss & Kram ♥





Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Så fin hon är!! Hon gillar ivarjefall att posera framför kameran. Jag håller nu också på att bli genomförkyld o det känns inte bra hoppas det bara går över fort men jag är inte alls bra idag så jag vet hur du har det. Bra av Johan att han gått ner o är motiverad han fixar nog det hälsa honom att jag hejar på.. Ha det gött och krya på dej Johanna. Kramar till er alla.

2009-09-12 @ 18:17:41
Postat av: johanna

Nej vad tråkigt att bli sjuk. Krya på di vännen. Jasså viken kvalitetstid ni fick... karlar!

2009-09-12 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0