090930

Idag har vi haft besök av Andreas hela dagen. Vi har nyss ätit äppelpaj och Milla tyckte vaniljsås var skitgott. Dom har busat och sett på filmer ihop. När han kom idag blev hon skitsur och han fick inte vara i samma rum men nu leker dom för fullt och har skitkul.

Jag mår mycket bättre idag. Tog en kopp te och lindade in mig i en filt igårkväll sen sov jag gott och vaknade pigg som en lärka. När hon var på dagis så passade jag på att fixa lite med sänghimmel eftersom jag inte orkade igår, blev rätt bra med det ska ännu fler figurer på.

Trots huvudvärken igår så fick man ändå laga matlåda till Johan. Han hade önskat sig fläskpannkaka (bläbläblä säger jag), det har jag aldrig gjort förut men den blev godkänd förhoppningsvis.

Ikväll är det Superstars sen Efterlyst på tv, så har jag köpt lite godis att proppa i mig till det. Man får ju passa på att äta sånt när Johan inte är hemma för då blir det minsann inget annat än salta pinnar om man ska ha någe gott.
Har inte blitt promenad varken igår eller idag så resten av veckan får vi gå extra långt.

Imorn ska jag sy små handdukar till Millas spis. Som ni ser på bilden över hennes rum så är det två röda krokar vid hennes spis som är toma. Antingen blir det ett förkläde och en handduk eller två handdukar...kanske nån grytlapp, jag vet inte än.

Den 27 september var det ett år sedan Milla döptes. Det var en himla bra dag. Ska se om jag kan rota fram nån bild.





Kommentarer
Postat av: andrea

Söt skitunge! Och man kan ju undra varför hon gillar vaniljsås... Brås hon på mamma kanske?

2009-09-30 @ 20:43:54
URL: http://lowhighlife.blogg.se/
Postat av: Ingela Lindström

Ser ut som ni haft det jättemysigt idag!! Fläskpannkakan såg jättefin ut Johanna det gjorde du bra men du är duktig på det mesta..Längtar efter er, kramar på er.

2009-09-30 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0