Millabus i farten

Gooda morgon!

Äntligen sov Emilia ut idag. Igår vaknade hon 06.15 och i fredags inte så mycket senare. Det här med dagis har verkligen styrt till det i hennes rutiner men idag fick jag och Johan vakna innan henne så det var skönt. Min lilla familj har gått på en promenad så jag är ensam hemma, det behövs diskas och lite efter igår då vi hade bjudit hit Johans pappa, bror, faster, farbror och farmor på fika.

Emilia har mycket hyss sig för nu mera. Härom kvällen så tappade jag upp ett bad till henne, medan vattnet fylldes på skulle jag springa bort och stänga balkongdörren för båda katterna hade kommit in. När jag kom tillbaka till badrummet så gissa vem som satt sig i baljan full med vatten med byxor, tröja, blöja och strumpor på sig??
Sen ska hon klättra på allting hela tiden. Vi köpte en leksaksspis till henne för ett tag sen och igår så kunde hon minsann visa att på den kunde hon står.
I vårat sovrum har jag en liten saigkorg som är fylld med filtar och sånt. Det plockar hon ur och så klättrar hon i och sätter sig i den...Jag flyttade på den nyss så hon inte kommer åt korgen för den håller ju inte för vad som hellst.

Igår innan folket kom hit så bakade jag lite kakor. När jag var färdig så fick snuttan en sked med chokladsmet och gissa vem som blev poppis i hennes ögon då? :)

Idag är det sista dagen på Johans diet. På dom här 14 dagarna så har han gått ner 5,5 kg. Sammanlagt 9 kg sen vi flyttade hit. Det syns en himla skillnad kan jag lova i ansiktet och på kroppen. Nu har han börjat motionera på mornarna och då tar han med sig Milla så promenerar dom i 1 timme.

Ha det gott vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Jaha du Johanna jag undrar vem hon bråss på? Jag kan, jag vill, jag ska, jag är störst o bäst o klarar allt, Känner igen det där o han har blivit underbar så tänk positivt Johanna och du är ju också otrolig, så det kan bara bli perfekt..Haha. Hälsa Johan att han är jätteduktig o att han fixar det här. Puss på er.

2009-09-20 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0