Dagisdags


Så har vi äntligen kommit till 1 september och inskolningen har börjat för milla och jag kan äntligen pusta ut. Dagiset var jättebra och hade bra personal. Vi var där i över en timma sen var det färdigt för idag, Milla grät när vi gick därifrån...Imorn ska vi vara där mellan nio och elva som hon också ska vara resten av veckan sen blir det från kvart över åtta till elva mån-fre. Nu känns det riktigt bra när man fått vara där och sett sig runt och pratat med personalen.
Ikväll kommer det nån konstig typ som ska se på vårat soffbord och lampbord, om det blir nån affär så ska vi köpa en bäddmadrass till oss för just nu har vi ingen.
Min moster Martina tog jättefina bilder när vi var och badade hemma på Svenska spel som jag fick, dom hade nått skydd för sin digitalkamera så man kunde ha den med i bassängen. Hon har även gett mig fina bilder från när vi hälsade på dom sist vi var nere.


  
  
        Stolta pappor                          Skvätt skvätt                 Det var väldigt kul med bad

Idag ska jag ta och ta fram symaskinen, ska göra ett nytt blöjfodral fast denna gång en annan modell så ska jag göra en likadan fast mindre som jag kan ha lite tjejgrejer i. Ska ta och lägga upp lite bilder på saker jag har gjort får se om jag hinner det ikväll.

Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Roligt att allt var okej på dagiset och att Emilia tyckte det var kul.Kramar på er.

2009-09-01 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0