8 September



Ja igår var jag ju på Iittala och pratade med chefen, det var inte riktigt som jag hade hört utan dom behövde folk främst över jul och sommar...mer än så vill ju jag jobba så vi får se, dom vill att jag lämnar in ett Cv och personligt brev i alla fall.
Imorse så skulle ju Milla vara på dagis en timma tidigare, alltså kl 8.15. Hon är ju van att vakna runt 9,10 och idag skulle hon upp vid sju. När klockan var tjugo i åtta fick jag väcka henne, hon var riktigt trött, jag hade förberett allt så när hon vaknade var alt framplockat och klart. När jag lämnade henne så grät hon idag igen men det gick över fort när hon fick syn på alla leksaker.

   
Farbror Andreas tog med Milla till lekplatsen                                                                 Svårväckt imorse

Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

vad fint du har gjort på bloggen!!

2009-09-08 @ 20:48:02
Postat av: Ingela Lindström

Gud va gott hon sover skulle haft svårt att väcka en sån prinsessa.Kramiz.

2009-09-08 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0