7 September


Hej på er!
Nu sitter jag hemma helt själv...Milla har lämnats på dagis och Johan är på jobbet, väldigt tomt utan skruttan här hemma. När jag lämnade dagis blev hon jätteledsen och var otröstlig en stund men det gick över, ska hämta henne om en timma igen.
Igår åkte ju Johan till Jysk för att se om han fick byta bäddmadrassen mot en större men det kunde vi glömma eftersom förpackningen var bruten, så vi har en bäddmadrass i sängen som är 10cm för liten på varje sida...Men vilken skilland det blev, sängen är nu superskön.
Sen ska jag till Ittala och prata med chefen, hon har bett mig komma in så vi kan prata jobb:), vi firade nyår ihop så vi känner till varandra och hon är skitcool. Önska mig lycka till!!
 
Puss o Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har inte en aning om vad Ittala är (trodde typ att du stavat fel till Italien först:-)) Önskar dig ändå stort LYCKA TILL!! Det kommer att gå jättebra.

Albin tyckte oxå att det var tråkigt att bli lämnad första gången på dagis (som oxå var idag), men det gick snabbt över och sen ville han inte åka hem med mig när jag kom och hämtade honom...50 min var han där själv. Imorgon skall vi prova lite längre.

2009-09-07 @ 14:12:21
Postat av: Ann-Sofie

Vi håller tummarna för dig när det gäller jobbet, det finns ingen arbetsgivare som kan säga nej till en sån trevlig tjej...Kramar

2009-09-07 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0