Syprojekt 2

Jag gjorde en liten handduk och en grytlapp till Millas spis igår, blev rätt söta med små hjärtan på. Får se om det blir nått mer idag medan maskinen står framme.

Sitter och sorterar i menyn här på höger sida. Har lagt upp lite länkar till hemsidor och bloggar. Har också delat upp alla mina inlägg i olika kategorier om det är nått speciellt ni letar efter som t ex videoklippet på Milla så gå in på "Filmklipp" och tryck på movietime.

Tänkte passa på att lägga upp en bild på lite gamla syprojekt jag har haft som jag inte har lagt upp på bloggen, ingenting nytt så ni som har varit här känner igen grejerna.


Bilderna:

Högst upp- Två sommarklänningar med sjalar till Milla, Barnvagnsdyna med små skydd på bältet.

Mitten- Tavla i frigolit täckt med tyg, nya kuddfodral till Milla.

Längst ner- Duk på bordet i samma tyg som tavlan, Tidningsställ bakom lampan.


Kommentarer
Postat av: pernilla å linnèa

Jag tycker du är helt fantastiskt duktig på inredning å att sy,tycker du skall öppna syateljè,har inte sett nån som syr så bra som du!!!

Skitsnygg inredning ni har!!sök jobb som inredare!!!

Stor kram

2009-10-19 @ 18:15:50
URL: http://pernilla.klintberg.blogspot.com
Postat av: Ingela Lindström

Du är jätteduktig Johanna!!

2009-10-19 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0