Mammamys i eftermiddag

Ahhh vi försov oss imorse! Vaknade samma tid som hon vanligtvis ska vara vid dagis, suck. Först o främst hade vi en rätt jobbig natt fram till tvåtiden sen vaknade hon nu imorse och fick kläderna pådragna och välling i magen sen var det bara att kasta in oss i bilen och åka, ingen lugn och ro alls, vi som aldrig försover oss. När vi kom fram var vi inte dom enda som var sena tack o lov.

Igår tog vi en liten promenad, var ju tvugna att vädra oss lite efter att ha varit inne hela dagen. Prickarna har inte blitt värre så det är skönt men jag vet inte om det var dom som irriterade henne i nattsömnen.
Nu ska jag ta tag i hemmet tänkte jag, ser för taskigt ut.

I eftermiddag ska vi träffa två andra mammor med sina barn. Ska bli riktigt kul för både mig och milla. Så ner Milla har vilat middag och ätit mellis så ska vi alla hem till den ena mamman.



Bilderna:
Alla- Ute på våran promenad.


Kommentarer
Postat av: andrea

åh vad fin hon är. gud.

2009-10-13 @ 15:58:18
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0