Lugn helg

Våran Fredag har varit relativt lugn. Vi började dagen med att Johan var och klippte sig, när han kom hem berättade han att jag hade en tid bokad hos frissan i slutet av Nov som jag får honom såå snällt.
Sen åkte vi till Vingåker för att lämna hans lastbil som har varit på lagning under veckan. Han flyttade över barnstolen så en stolt Emilia fick åka med. Jag passade på att åka till banken för att göra mina ärenden och åkte sen för att hämta familjen vid Johans jobb.
När vi kom hem åt Milla lunch och la sig för att sova, då passade Johan på att åka och storhandla sen lämna däcken på dagis till barnen. Jag körde ett träningspass med Wii Active för andra dagen i rad. Jag har testat Wii Fit men det var inte lika bra som Active, eller det beror på vad man är ute efter Active är ett riktigt träningspass asjobbigt men ändå skönt.
Nu ikväll har vi tvättid och så har jag lagat texmexbiffar med sallad och dip, skitgott!

Imorn får vi se vad som händer. Johans syster kommer till stan i helgen så förhoppningsvis hinner vi ses något. Sen skulle vi behöva träffa Malin och Erik för det var ju allt för längesen sist. Annars har vi inget planerat för våran del vad jag kan komma ihåg...

Jag vill så gärna göra en liten mys/läshörna fullt med kuddar till Emilia som lilla Otilia hade men vi har ingen plats. Får väl se om jag kan möblera om eller något så man kan få fram ett litet hörn åt damen. Sen behöver jag göra en ny sittdyna till vagnen ännu, ska bara hitta ett passande tyg till täcket som är brunt med blommor på och en varm fleece att ha under. Handdukarna till hennes spis har jag heller inte gjort än, ska väl försöka släpa fram symaskinen ikväll och göra nån nytta.

Usch vad jag vill hem. Längtar efter allt och alla så mycket just nu. Saknar det vardagliga man hade hemma som när syrran jämt var hos mig, fika med Johanna, alla mammaträffar, vara med min familj, släkt och vänner, åka på utflykter och allt sånt.

Efter alla kort man har tagit sen Milla föddes så har alla inte riktigt blivit bra...Här kommer några där Emilia faller som blivande fotomodell.




Ha en trevlig kväll :)!


Kommentarer
Postat av: Andrea

saknar er helt vansinnigt mycket fortfarande. borde ju ha gått över lite nu. men nej. snart är det dock jul, och då ses vi igen!

2009-10-16 @ 19:54:14
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0