Lördagkväll

Vi började dagen med att ta en liten utflykt till Vingåker idag för att kolla på cross. På med varma kläder och sen iväg. Efter det åkte vi hem så Emilia kunde få i sig mat och sova middag. Andreas kom över och var barnvakt medan hon sov då jag och Johan kunde dra ner på stan en sväng själva. Vi var inne i den där smyckesaffären så jag kunde visa vad jag önskade mig i julklapp och då tog vi också en titt på herrsidan. Johan hittade ett skitsnyggt halsband han vill ha av mig i julklapp men bara det skulle gå på nästan 1000 spänn så jag får nog sova på saken.
Jag hade missat att H&M öppnade här i stan igår!! Hur man nu kan missa det... Men tack vare Andreas fick vi reda på det och gick dit med för att kolla.

Nu är Johan iväg hos en gammal kompis som han inte har träffat på väldigt länge och dom skulle väl ut på krogen en sväng. Jag har köpt jordnötsringar och julmust och bänkat mig framför tv.n. Men jag ska väl ta ett tag i symaskinen och vara lite kreativ om stund innan mina trötta ögon går i kors.

Igår pratade jag och Emilia med familjen hemma i Barlingbo via webcammen. Det var skitkul att få se dom och Emilias reaktion var inte helt dålig, hon blev sååå sjukt glad! Hon hade en riktig uppvisning framför cammen med hopp och konstiga grimarser. Blev även en snabb pratstund ikväll med men både här och hemma var det mat på borden som väntade.

Nu ska jag ha en dejt med symaskinen!
Puss och Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0