Lördagen

Ja nu var snart lördagen slut...oj vad helgerna går fort.

Här i eftermiddag som kom Anna, Janne och Adam på fika hos oss. Jag hade gjort en äppelpaj med vaniljsås som var så himla längesen man åt. Anna hade köpt en jättefin dress i Nike till Milla som kommer att passa henne perfekt, den var i fleece så den kommer vara riktigt varm och skön. Var roligt att träffa henne en sväng, hon ska ha barn i Februari så hon hade en jättesöt liten preggomage.

I förmiddags så gick vi ut en sväng i regnrusket. Milla hade kul ändå och plaskade i vattenpölar, åkte kana, gungade för fullt och var helt dyngblöt när vi kom in.
Innan vi gick ut så hade jag gjort nybakta scones till frukost som hon fick smaka och det slank ner som ingenting.
Hon vaknade kvart över sex imorse, suck... Johan var snäll och tog upp henne så jag fick sova vidare till nio då hon kom in och tyckte det var dags för mig att kliva upp.

Emilia pratade med farmor Ingela via webbcameran förut idag. Jag trodde inte att vi hade mick på våran men på nått vis fick jag igång den och hon kunde höra oss och vi henne. Det var kul en stund sen var det någe annat som blev intressant och milla gick. Det får vi göra om fler gånger. Vi pratar gärna med fler över webben så om ni har en webcam så ordna upp det så snackar vi :).

Igår beställde jag lite kläder till henne på hm.se. Blev nått par mjukisbyxor, långärmade tröjor, mössa och sånt som går åt på dagis. Känns som man handlar hela tiden till henne men det behövs för hon håller på att växa ur en del av sina kläder just nu.




Bilderna:

Raden till höger- Våran vandring i regnet idag.

Mitten- Milla sitter i faster Annas knä, Milla sitter i fåtöljen och myser, Skitungen som alltid ska ha sina skor på sig inne.

Raden till vänster- Äter scones, I sin nnya Nikedress, Där vill hon sitta och se tv i soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0