Freitag

Äntligen har fredagen kommit och Emma & Matte åker snart av båten och är på väg hit. Johan har nyss tagit med Milla för att gå en promenad. Sen ska han hämta spegeln han har målat och fixat så den kommer upp i vardagsrummet innan brorsan kommer. Har ingen aning vad man mer ska ha på väggen men man kanske får nån idé när spegeln väl är på plats.
I eftermiddag så åker vi till Factory. Var till Vingåker igår med för att hämta Johan och gå på banken (har ännu inte varit där med swedbankdosan och visakortet). När jag hade åkt så kom jag på att dosan låg kvar hemma så det var bara att vända och hämta den. Efter att ha åkt igen och när vi nästan var framme i wingfield så kom jag också på att jag hade ju glömt visakortet hemma...skit också, får bli banken en annan dag.

Det var ju föräldramöte igår. Måste säga att personalen på vårat dagis är så oerhört bra. Dom gör allt för barnen och det känns som att dom är där för barnens skull och inte endast för att vänta på att lönen kommer den 25e. Vi var lite fler tjugo pers vilket verkade va rätt mycket, vi bra info och hade det trevligt, jag kläckte som vanligt ur mig lite blåste grejer men det hör ju till ner Johanna är med. Andreas var hemma med Milla som var helt slut när vi kom hem, hon tar ju musten ur en den lilla kråkan. Hon fick välling och la sig och sov så stannade Andreas kvar så vi kunde åka och handla lite.

Nu ska jag packa ihop all tvätt för det är tvättid om en halvtimma. Så blir det lite småplock som ska ordnas innan dom kommer.

Och Grattis till min lillebror och lillasyster som fyller 12 och 16 år idag, Hipp Hipp Hurra! Ringer ikväll!

Ha en toppenhelg!



Bilderna:

Vänster-Äntligen gillar hon att hoppa på sina två hästar hon fick när hon fyllde år.

Höger-Hon badar ju inte i baljan längre utan kliver ur och leker brevid...(vattenbad i hela lägenheten)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men Johanna, hur är det är det egentligen med minnet det kan väl inte va åldern..:)

Vad hon fixar lilla fina Milla, men varför ska man sitta still i en balja när det finns ett helt badrum. Ha en jättebra helg tillsammans, antar att det blir Ikea idag. Kramar från oss.

2009-10-10 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0