Fredag på Busfabriken

Oj vilken dag det har varit. Vi åkte imorse så vi skulle vara vid Busfabriken i Norrköping vi halv elva. Emilia blev helt lyrisk när hon såg ingången med dom stora dinosaurierna och elefanterna.
Hon har : cyklat, badat i bollhav, hoppat hopptorn, hoppat på stor trampolin, åkt massor med olika rutschkanor, lekt med bautastora bollar, klättrat i höga klätterställningar (med nät runt om så man inte kan ramla) tillsammans med mig, klättrat på vulkan, klappat stora plastdjungeldjur och haft väldigt kul. Efter över en timma var hon helt slut och vi bestämde oss för att äta. Hon fick egenbeställd pasta med köttfärssås och det var riktigt smarrigt, mums.
Efter det tog vi en sväng på Bauhaus och köpte konsoller för våra brakar snart ihop av överbelastning sen gick jag till en tygaffär och Johan tog med Milla in på MediaMarkt.
När vi åkte hem somnade hon fort i bilen och när vi kom hem la vi henne i vagnen som vi sen ställde in i hennes rum. Där sov hon i 10 min så sammanlagt blev det ca 40 min sömn idag för henne...
Hon sitter redan och äter välling nu i Johans famn sen ska hon sova för hon är riktigt trött.

Här kommer massor av bilder från idag :).



Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

oj vad roligt hon och ni måste ha hafft. hon lär defenetivt sussa gott inatt eller så drömmer hon om allt kul som hänt...

2009-10-23 @ 22:25:59
Postat av: Jeanette

Hej.

Ja det är jätte skönt när de små liven tuppar av lite här och var så man får lite lugn och ro :)



Ser ut som att ni hade en rolig och mysig dag igår.



Idag har jag varit på barnloppis och OJ vad med folk det var där. Man fick slåss för att komma fram :) Som tur var fick jag tag i några fina kläder till Filippa och bebisen i magen, vissa kläder var helt nya.



Ha en fortsatt trevlig kväll!!



Kram

2009-10-24 @ 13:08:54
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

..fortsatt trevlig HELG ska det stå :)

2009-10-24 @ 13:09:58
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0