Piggnar till

Äntligen en hel natts sömn. När hon vaknade strax efter åtta imorse kände jag mig riktigt utvilad. Hon vaknade en gång igår vid halv tio och var vaken en stund så fick hon alvedon sen somnade hon gott. Idag verkar hon vara riktigt bra, inge hostande eller vattnig i ögonen så det får bli dagis imorn.

Idag ska vi gå ut en sväng och leka för hon har mycket spring i benen nu efter dessa dagar. Så ska vi ner till tygaffären så ska dom förklara för mig hur man syr på kantband. Är nog ganska lätt väl man vet hur man gör, sen ska jag förska sy ett par byxor till lilla fröken...

Igår åt inte Milla så mycket för hon harde nog väldigt ont i halsen, då föreslog Johan att vi skulle handla glass som tydligen ska vara skönt för halsen. Så jag o Milla åkte till affären och köpte glass och en smoothie till henne sen var jag riktigt poppis i hennes ögon för dajmglass får man ju inte varje dag :). Hon sov sammanlagt sju timmar igår på dagen, fyra timmar på förmiddagen och tre timmar på eftermiddagen och sen hela natten.

I fredags kom Vilda stolt in och la en död fågel i hallen...Johan fick panik och visste knappt vad han skulle göra med den. Dom släpar in så mycket smuts och lera nu så man blir galen. Jag skurade ju golven härom veckan så det är ju lagom kul att torka efter dom jämt.


Bilderna:
Höger-Vilda med sin stora fångst.
Mitten-Andreas bjuder på cigg vilket hon älskar att lukta på.
Vänster-Vilda sussar gott på fåtöljen.
Zeke ställer inte upp på så många bilder han är ju numer "utekatt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0