Första Oktober

I söndagskväll satt jag i soffan och tittade på tv. Helt plötsligt började det klia som f*n på halsen och överkroppen. Jag hade fått små små bett av nånting och dom blev bara fler o fler. Totalt fick jag 19 bett från nånting som jag inte såg röken av eller kände på nått vis. Det kliar fortfarande ibland men nu efter fyra dagar så börjar det försvinna lite. Har verkligen ingen aning om vad som hände där.

Nu i helgen fre-sön är det barnmässa i sthlm, hade verkligen velat dit www.underbarabarn.com (man får högerklicka på länken och öppna i nytt fönster för att inte min sida ska försvinna). Finns så mycket där, stor lekplats till barnen, barnvakter, massor med montrar fullt med bebis/barnsaker, man kan vinna barnvagnar, allt finns där för en familj. Man kan få bra inspiration till hennes rum därifrån kan jag tänka mig.
Men för våran del så blir vi hemma. Vi ska ta det lugnt är det bestämt. Det finns en spegel i garaget som väntar på att slipas och målas vit som sen ska upp i vardagsrummet så det är ett projekt som ska göras. Ikväll kommer Andreas över och ska låna våra PS3 och vi ska låna hans Xbox360 är det tänkt så vi ska spela lite WII Fit m.m. :)

När jag kom till dagis går var jag hur risig som helst, osminkad, oborstad så jag hade flätat håret, glasögon och mjukisbyxor...jag kände mig verkligen ugly men hann inte göra nått på morgonen. Det första som sker när jag kommer in i huset är att en lite tjej kommer fram och säger "vad fin du är", åhhhh sånt värmer verkligen när man ser ut som man gör då.
Idag anmälde jag oss till föräldramötet som är nästa torsdag, mitt första möte! Jippi! Är väl spännande första gången sen lär det väl bli tjafs om vems tur det är att gå på sånna möten när man har fyra barn eller nått.

Vi funderar på att köpa en störra badbalja åt Emilia. Det finns ju inget badkar i badrummet och hon börjar växa ur sin gamla. Vi var och tittade i några affärer men baljorna blir bara djupare och är ändå lika stor runt om...jag vill ha den större men inte djupare. Hittade en bild på nätet, hade varit kul och satt Milla i en sån och se hennes reaktion hahaha.
Vad tror ni, skulle en sån passa henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0