091028

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi har precis pratat med Andrea via Skype och nu har jag ett trött Emilia i mitt knä.

När jag kom till dagis och skulle hämta den lilla fröken fanns det inte ett enda barn där... Där stod en mamma till och undrade vart barnen har tagit vägen. Efter några minuter kom det fram ett gäng små barn med fröknarna bland husen. Dom hade passat på att ta en promenad i det fina vädret som har varit idag. Nu är det ju höstlov här uppe och så det är inte alls många barn på dagis eftersom 4åringarna som går gratis inte får vara där när det är skollov.
När vi kom hem fick Emilia lite Chili con carne (en mild variant) sen var det dags att sova i ett par timmar.

I eftermiddags gick vi ut och lekte en stund så hon fick bli av med lite energi. Vi tog även en sväng till mataffären och pantade.
Snart börjar det bli dags att göra sig redo för sängen för hennes del så hon är pigg imorn.

Jag tror allvarligt att hon är skofetisch. Ständigt springer hon runt i skor och idag blev det mina klackisar... Spelar ingen roll vart vi är så sätter hon på sig andras skor.

Ikväll är det Bonde Söker Fru sen Efterlyst så det blir soffan för mig sen.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Milla kanske gillar skor lika mycket som hennes mamma gillar väskor,stackars barn...

Idag har Emil köpt en dieselparfym för födelsedagspengarna han fick av er, damen i kassan betonade flera gånger att han bara skulle ta lite åt gången för då skulle den räcka länge, undrar om det verkligen var det hon ville säga. Kram på er..

2009-10-28 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0