091026

Nu har jag sytt ytterligare ett par tajts till Emilia och denna gång blev dom riktigt bra, blir bättre och bättre för varje gång. Dom passade henne perfekt.
Fick idag paketet från hm och där var en massa bra kläder, nu får det vara bra för ett tag till henne. Det enda som behövs är vinterskor nu. Overallen är påväg med, kommer på onsdag.

Idag gick jag ner på stan och handlade det där halbandet till Johan. Visst det var lite dyrt men det är det värt för jäkla snyggt var det och han kommer ha använda halsbandet mycket. Nu gäller det bara att gömma det nånstans så han inte hittar det innan jul. Sen är det ju farsdag på Söndag. Har ingen aning om vad jag ska ge min pappa eller vad vi ska hitta på till Johan, tips tack :).

Nu har jag en trött och ledsen liten Emilia här hemma så jag ska ta och ordna lite välling åt henne.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

neeeee vad fina tajts kan du inte sy ett par till Isa me kram på di

2009-10-26 @ 21:47:50
Postat av: Ingela Lindström

Dom blev jättefina,nu blir nog Johan glad men det blir inte lätt att gömma det om jag känner Johan rätt så luktar han sig fram till alla paket..Hihi.

2009-10-27 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0