091022

Idag har vi inte haft en bra dag. Emilia har skrikit, varit arg och ledsen hela dagen ända sen hon vaknade imorse. Hon trotsar mot mig mer än nånsin och jag bli galen här hemma. Ska hon kläs på får jag springa efter henne genom hela lägenheten, äta vill hon knappt för hon har blitt så kräsen, hon gör bara sånt hon inte får och lyssnar inte alls på vad jag säger. Det ska bli väldigt skönt när Johan kliver inför dörren om en kvart så jag slipper ta allt själv. Just nu sitter hon i badet så för tillfället är det lugnt i lägenheten.

Vi åker till Norrköping imorn så Emilia får leka av sig i Busfabriken. Sen passar vi på att handla på Ica Maxi och lite sånt som inte finns här.
Nästa helg verkar det som att vi drar till Göteborg. Johan ska köra chefens bil till en närliggande stad så då tänkte vi hälsa på Ingela om hon är hemma.

Har precis gjort ugnsstekt korv med hemmagjord potatismos. Johan har längtat efter det länge så det är för hans skull. Emilia åt bara korven hon totalvägrade potatismos.
Så köpte jag lite kex och ost som jag och Johan ska mumsa i oss framför en massa bra tv ikväll.

Jag köpte en overall till henne igår på Tradera som hon kan ha på dagis, den såg ut att vara jättefin så den ser jag fram emot att få hem.

Finns inga bilder att lägga upp just nu, har blivit lite dålig med kameran de senaste dagarna men jag ska skärpa mig. Ska iaf komma ihåg att ta med det imorn när vi ska till Busfrabiken.

Bamskekramar från oss!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jobbigt att vakna på fel sida.



Busfabriken såg jätterolig ut på deras hemsida! Trist att det inte finns en sådan här på ön.



Ha en riktigt trevlig helg och resa!

2009-10-23 @ 10:57:48
Postat av: johanna björnlund

jobbigt när de trotsar en. vissa dar e bara för mycket jag vet hur de e:) rackarungar jag säger då de.kul att göra lite utflykt då, så hon får aktivera sig. kram på di

2009-10-23 @ 16:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0