091020

Jag har nyss plockat upp en badanka ur badet som nu sitter i mitt knä och tittar på film samtidigt som jag skriver.
Idag passade jag på att dra en sväng på stan innan jag skulle till dagis. Först var jag på biblioteket och lånade tre böcker om hur man syr barnkläder, sen var jag i en smyckesbutik och kollade in Tomas Sabo's superfina juveler så nu har jag hittat en perfekt julklapp jag ska önska mig av Johan. Efter det så tog jag en tur till Lindex som hade nyöppning idag, det renoveras i hela Kvarnen och det kommer öppna nya butiker där strax.

Har kollat lite på tyger på nätet och det finns så mycket fint. Speciellt en sida som heter JNYdesign har väldigt fina tyger men det är ganska dyrt men nått ska jag nog beställa och göra något fint till Milla. Ska testa och göra byxor till henne ikväll när hon har gått och lagt sig så jag får träna lite på det sen ska jag göra nån fin tunika när lusten faller in.
Hon har inte ens sett handduken och grytlappen jag gjorde åt henne i söndags men det kommer nog.

Hahaha hon sitter och ser på en film när hon var liten och är i lillsyrran Andreas famn och busar. Varje gång Andrea tittar in i kameran och pratar asgarvar Milla här i mitt knä hon har säkert sett det klippet 15 ggr ikväll, det är så uppenbart hur mycket hon tycker om alla där hemma. Usch vad jag vill hem...


Bilderna:

Tyger från JNYDesign- vilket ska hon ha till sin tunika??


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

jag tycker det gröna tyget var coolt. Jasså har du kollat juveler ni får väl ta o förlova er till jul:) kraaaaaam johanneeee

2009-10-20 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0