Vill inte bli filmad

Jag skulle nyss filma Millis när hon höll på och störde sig och gjorde konstiga ljud. Så fort kameran kom igång blev hon asförbannad på mig och sa "NEJ"! Så jag fick snällt stänga av den igen...



Annars har vi tagit det rätt lugnt idag. Jag har sytt, diskat, städat toaletten och plockat iordning på tvätten. Vi var en sväng till affären och handlade lite sen har vi tagit en liten promenad med katterna här i kvarteret.
Johan kommer hem sent ikväll, dom har väldigt mycket att göra på jobbet och han kanske ska jobba på fredag med så det är tur att han inte bokade nån tågbiljett till sthlm med oss på fre då mamma och urban kommer :).
Usch här är det nån brevid mig som luktar väldigt illa så jag får nog göra nått åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0