Torsdagkväll

Även den här dagen har varit lite si och sådär. Jag har låst oss ute från lägenheten, kört in i en trottoarkant och skrapat upp lite av fälgen sen har Millia haft en dålig början på dagen som igår. Men efter att både jag och stumpan fått vilat middag så har allt varit bra. Just nu gör jag bakad potatis så det finns mat när Johan kommer om en halvtimma. Han tog det, tack och lov, bra när det gällde fälgen eftersom dom redan var lite fula och han hade ju också kört in i en kant så det var ingen fara. Han är världsbäst min karl.

Milla sover nu gott och vi får se vad som ska hittas på imorn, tror inte vi har några som helst planer. Det är väl på söndag som är den riktigt stora dagen enligt Johan. Farsdag ska tydligen firas med frukost på sängen, massor med presenter och han ska behandlas som en kung hela dan...vi får väl se hur det blir.

Typiskt att jag inte han använda våran stora dator innan Milla gick och la sig så jag kunde ladda upp lite bilder men jag får se till att dom kommer upp imorn.

Nu blir det SOS Gute sen Lyxfällan och efter det Nöjespokalen med lite bakad potatis mums!

Just det, Andreas har skämt bort Millis lite idag och köpt superfina kläder till henne som hon ska ha på julafton, han är ju för snäll.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0